O Podzimním pochodu

Den 1. – Ráno jsme jeli k poště, kde jsme měli nástup. Nastoupili jsme na vlak, kterým jsme jeli do Prahy. Tam jsme přestoupili na vlak do Berouna. Počasí nám docela přálo. Dojeli jsme a šli jsme asi 3 km do Tetína do sokolovny, kde jsme spali. Potom jsme dostali napsanou pověst O Krokovi a jeho dcerách, kterou jsme museli sehrát jako divadlo. Potom jsme šli spát.

Den 2. – Ráno jsme se probudili a šli jsme si zacvičit. Potom jsme se zabalili a vyrazili jsme na výlet. Šli jsme podél řeky Berounky do vesnice Srbsko. Náš cíl byly obrovské vápencové lomy Velká Amerika, Malá Amerika a Mexiko.prohlédli jsme si lomy a šli jsme se podívat do štol, kde žil strejda Hagen. Asi 15 lidí se málem zabylo na vozíčku  nebít Kuby, který vozíček zastavil nohou. Potom byla svačina. Šli jsme na nádraží, kde jsme nasedli na vlak a jeli do Berouna. Z něj jsme došli do sokolovny kde byli nachystány MEXICKÉ FAZOLE.

Den 3. – Jeli jsme vlakem na Karlštejn. Tam jsme měli (ééé) prohlídku (éé) hradu s (ééé) paní ééé. Viděli jsme korunovační klenoty. Potom jsme sešli z kopce a byl oběd. Byl oběd a taveňák. Potom byl rozchod a mohli jsme si koupit co chceme. Pak jsme šli na vlak, kterým jsme jeli do Berouna. Pak jsme se šli podívat na rozhlednu a do medvědária. Byli tam Kuba, Vojta z Matějem, což jsou medvědi z večerníčku. Pak jsme se rozdělili ne skupinky a byla dlouhá hra.

Den 4. – Ráno jsme cvičili vevnitř, protože venku mrzlo. Pak byla snídaně a po ní jsme šli do KONĚPRUSKÝCH JESKINÍ. Bylo tam plno hezkých krápníků. Potom byl v mrazivém počasí oběd. Po něm jsme se vrátili do Tetína. Hned jak jsme přišli,tak jsme vyrazili do Tetínské jeskyně. Potom jsme se vrátili. Večer jsme hráli divadlo. Nám se to povedlo ze všech nejvíc. Potom byla večerka a šli jsme spát.

Den 5. – Ráno jsme se nasnídali a sbalili jsme si batohy. Pak jsme šli do Berouna na vlak, kterým jsme jeli do Brna kde byl nástup. A byl konec PODZIMNÍHO POCHODU.