Výprava do Doubravníka 9. – 11. 3. 2012 článek & fotky

1.Den
Sraz byl v 16:20 na Hlaváku. Až všichni došli Kivi a Klíště šli koupit lístky a vyrazili jsme vlakem do Doubravníku. V Doubravníku už na nás čekala Anďa, kterou tam dovezli rodiče. Škola je malá, ale docela útulná, po příchodu jsme vybalili věci a pak byla večeře. Po večeři jsme blbli na kruhách a na koze. Po chvíli jsme dostali zpěvníky a zpívali jsme, když jsme dozpívali tak jsme si dělali roušky kvůli koktavé nemoci, která se v blízkém okolí vyskytovala. Šli jsme spát kolem 11 hodiny večerní.
2.Den
Vstávali jsme v 8:30 a běželi jsme na ranní píseň a na rozcvičku. Ve škole jsme si vyčistili zuby a pak byla snídaně. Následoval výlet na nějaký kopec nad vesnicí, kde začínalo pásmo koktavé nemoci, došli jsme nahoru a pokračovali v cestě, naneštěstí se ztratila Terka a tak jsme ji začali hledat, pochvíli jsme ji našli na kameni jak koktá. Okamžitě jsme udělali nosítka a přenesli jsme ji do laboratoře, kde jsme ji ošetřili zlomeniny, které měla a pak už sama s naší pomocí dokulhala ke kostelíku nedaleko odtud kde byla svačina a pár her. Potom jsme zavítali do lesa kde jsme stavěli skřítkům domečky, moc se nám povedl měli tam garáž, balkón, terasu, zahradu, vinný sklep, bobovou dráhu, a postýlky. Následoval návrat do škole, kde byl oběd TĚSTOVINY SE SÝROVOU OMÁČKOU, a pak polední klid. Po poledním klidu jsme zavítali opět do okolních lesů kde jsme hráli hru BOD PŘIBLÍŽENÍ. Hra spočívá v tom, že jeden se sková tak aby ho ostatní neviděli, nejlépe daleko, a ostatní ho pak hledají a kdo se k němu dostane nejblíže aniž by ho bod spatřil tak vyhrál. Ve škole pak následovalo dlouhé čekání na palačinky, ale čekání se vyplatilo, protože palačinky byly boží. Když nám vytrávilo tak jsme šli ven hledat přísady do protiléku proti koktavce. Vedoucí nám dali fotky, kde byly vyfoceny místa s těmito přísadami, ale háček byl v tom, že jsme si foťák s sebou vzít nemohli. Museli jsme si je tedy zakreslit bylo jich 7: kostelní okno, škaredý dům s číslem 207, zděná zastávka, boží muka, hřbitovní brána, hasičská stanice a WC na nádraží. Nejtěžší bylo najít hřbitovní bránu, protože jsme si mysleli, že je to dům s křížem na střeše, ale nakonec jsme vše našli. Přísady byly tyto: marmeláda, voda, mléko, cukr, cukr moučka, sirup, šťáva z marmelády, když jsme vše smíchali vypadalo to jako jahodový koktejl, ale chutnalo to hůř nicméně jsme se napili a byli jsme očkováni proti koktavé nemoci. A už bylo tolik hodin že jsme šli spát.
3.Den
Vstávali jsme v 8 ráno a běželi na ranní píseň a na rozcvičku. Na snídani byly chleby s paštikou nebo tuňákem, a po snídani následovala ŠÍLENÁ OLYMPIÁDA. Disciplíny byly následující: Spacákový závod (závod ve spacáku), hod dozadu (hod na koš pozadu), karimatkové závody (běh na čas na karimatce), míčová dráha (dráha s míčem mezi nohama), petling (vrh flaškou do půlkruhu), šílený běh (běh kolem stromů) a zmatený skok (skok daleký poslepu). Poslední dvě disciplíny byly venku na zabahněné louce mezi shnilými jablky. Následovala svačina a pak jsme se balili a připravoval se oběd FAZOLE ALA KIVI. Byly vynikající, kdo mohl tak si dal ještě palačinku. Pak byl polední klid, dobalování, uklízení. A kolem čtvrté jsme odcházeli. Do Brna jsme dorazili v 17:15 a odebrali jsme se do svých domovů. A takhle skončila naše první letošní výprava do Doubravníku.