Rozjezdová výprava 5.-7.9. 2014 (článek + fotky)

1. den Po nezbytném zabalení celt na Hlavasu jsme se vlakem a následně busem přesunuli do Dolních Věstonic. Odtud nás dneska čekalo sice jen asi tři kiláčky, ale poměrně do kopce na hrad Děvičky, kde jsme ve zbytku sklepení rozložili naše spaní.

2. den Ráno jsme vyrazili přes Pálavské vrcholky na další hrad na naší trase a tím byl Sirotčí hrádek nad obcí Klentnice, kde jsme si na přilehlém plácku zahráli něco mezi baseballem a lesním softem. Na oběd jsme zasedli k vinohradu a kromě vlastních zásob jsme se též přejedli výbornými sladkými hrozny, které po celou dobu výpravy byly všude kolem nás. Pokračovali jsme na Turold, kde jsme absolvovali prohlídku jeskyně. Okrajem Mikulova jsme dorazili až k lomu a jelikož bylo nádherné počasí, neváhali jsme se vykoupat. Nad lomem jsme také uvařili teplou véču a přesunuli jsme se opět k dalšímu vinohradu, kde jsme tentokrát rozložili svoje ležení po šírákem.

3. den Další den jsme se vydali přes svatý kopeček do Mikulova na prohlídku města. Navštívili jsme Kozí hrádek, koukli do synagogy a podívali se i do zámecké zahrady a na nádvoří zámku. Víc už jsme toho bohužel nestihli, protože jsme šli na autobus, který nás dovezl na vláček a ten zase zpátky do Brna.