Podzimní pochod (26. – 30.10.2016) – článek + fotky

Středa

Ve středu přesně v 13:20 jsme měli sraz na hlavním nádraží u pošty. Vlakem jsme s pár přestupy dojeli až do vesnice Borová u Poličky, ze které jsme šli cca 8 kilometrů do obce Proseč, ve které jsme měli ubytování. Pak jsme se zabydleli a dali jsme si večeři. Po večeři jsme se po krátkém volnu dostavili do společenské místnosti, ve které jsme tvořili obrázky a plakáty pro veterinářskou stanici. Pak už jsme šli špinkat.

Čtvrtek

Po budíčku a následné snídani jsme byli seznámeni s dnešním programem – měli jsme v plánu celodenní procházku do Toulovcových maštalí. Tam jsme se také vydali a po cestě jsme si užili spoustu zajímavých zážitků. Došli jsme v podvečer, tak akorát na večeři. Tak jsme povečeřeli a pak jsme se podívali na podle mě velmi zajímavý film ,,Píseň moře".

Pátek

Ráno jsme po snídani byli rozděleni na 3 skupiny: 1.-5. třída, 6.-9. třída a KV, kteří se vydali do údolí Pivnice. Mladší se vydali hledat skřítky a starší byli rozděleni na další 3 skupiny. Pak se starší vydali na cestu s cílem najít 3 vzorky vody a dojít do 14:00 na místo srazu. To se povedlo 2 skupinám, ta třetí si trochu spletla místo a přišla o nějakou tu hodinu později. Potom jsme zjišťovali čistotu vody a šli jsme zpátky do ubytovny, ve které jsme se setkali se všemi ostatními. Večer jsme dělali něco co si už nepamatuju.

Sobota

Sobota probíhala po oddílech. My jsme se vydali chodit po Litomyšli a po cestě jsme se například podívali do rodného domu Bedřicha Smetany, navštívili jsme věž kostela, nebo jsme se také podívali do kavárny, ve které nám všem Honzík koupil zákusek a čaj. Pak jsme se vydali autobusem zpět do Proseče. Po návratu jsme loupali brambory do bramborového guláše, který jsme vařili pro všechny oddíly.

Neděle

V nědeli nás už čekalo jen balení a uklízení. Po vyklizení celé budovy jsme se vydali na cestu na vlak do Brna. Po cestě byla příšerná zima a asi v půlce jsme si dali pauzu na oběd a zahráli jsme si pár her. Pak jsme došli na zastávku a odjeli jsme vlakem směrem do Brna, kde nás už čekal jen závěrečný nástup. Potom jsme se už vydali domů.