Podzimní pochod 25.-28.10. 2012 (fotky)

1.den Sešli jsme se na Hlaváku a dopravili jsme se vlakem do Krpole a odtam jsme jeli autobusem do Kunštátu. Tam jsme se prohlédli jeskyni Blanických rytířů, Burianovu rozhlednu a zbytky sochy Tomáše Garyka Masaryka. Také jsem si prohlédli tzv. vjemovou zahradu a koupili jsme si nějaké ty suvenýry. Poté jsme se vypravili do Svitávky. Po cestě jsme ukuchtili oběd a už skoro za tmy jsme došli do sokolovny ve Svitávce, kde jsme se potkali s 2. oddílem. A pak už jsme jenom večeřili a hráli jsme bang.

2.den Ráno jsme se sbalili a vyrazili jsme na výlet do Boskovic. Tam jsme si nejdříve prohlédli židovskou čtvrť a židovskou synagogu, ovšem jenom z venku, protože byla zavřená. Poté jsme se vypravili do Boskovického muzea, kde jsme vyplňovali úkoly o přírodě a pravěku. Pak jsme šli do muzea traktorů a tam jsme si mohli na všechny traktory dokonce i sednout!

Bylo to opravdu super. Pak jsme si sedli na lavičku a dali jsme si obídek. A potom jsme šli do westernového městečka, kde sice skoro nikdo nebyl, ale aspoň jsme si ho prohlédli. Při cestě zpátky z městečka jsme si zahráli včeličku a sado-maso. Když jsme došli zpět do Boskovic měli jsme rozchod. Po rozchodu jsme se vydali na autobus, který nás odvezl zpátky do Svitávky. V tělocvičně jsme si zahráli hru na důvěru a potom přijel Kocour, Kivi, Kuba a Klíště a udělali jsme si večeři-smažáky.

3.den Ráno, jakmile jsme uklidili tělocvičnu jsme vyrazili směr Letovice. Šli jsme cestou, necestou a asi v půli cesty jsme si ve dvou úderných týmech uvařili oběd-špagety. Poté jsme bohužel sešli z cesty a místo v Letovicích jsme se ocitli v Míchově. A tam zazněla ta osudná věta od Círy: „Hele, zastávka“ a Honzík řekl že se podívá, ale že určitě nic nepojede. Ale štěstí Círovi přálo a jeho vytoužené přání jet autobusem se splnilo, protože autobus opravdu za chvíli jel. A protože bylo hnusný počasí Honzík svolil, abychom autobusem do těch Letovic dojeli. Tak jsme počkali a následně jsme přijeli vlakem do Letovic. Tam jsme si prohlédli zámek, kde jsme si mohli vyzkoušet zahrát na několik klavírů a vůbec jsme si mohli všechno ohmatat. Poté tam také byla menší galerie, kde byli obrazy i za 250 000 Kč. A potom jsme se šli ubytovat do bývalého gymnázia, kde jsem se potkali s ostatními oddíly. Pak byla večeře a po véče večerní hra. Naším úkolem bylo pochytat blázny, kteří byli po celé psychiatrické léčebně a dovést je do jídelny.

4.den Ráno jsme se nasnídali a po snídani byl nástup, na ketrém jsem se dozvěděli, kdo vyhrál včerejší hru. Poté jsem si zahráli psychologickou poradnu u paní Matyldy, městečko Palermo a Kdo, co jak, … Potom jsme uklidili a vyrazili jsme do historické lékarny. No, a po prohlídce rovnou na nádraží a vlakem do Brna.