Jarní pochod (4.oddíl)

4. oddíl vyrazil na Jarní pochod v pátek ráno z Brna. Vlakem jsme dojeli do Strážnice, odtud naše kroky vedly přes hřeben CHKO Bílé Karpaty. Cestou jsme obsazovali vesnice do naší celoroční hry. Celý pátek naši cestu provázel silný vítr i přes to jsme byly na vrcholech Travičná, Šumárník a Výzkum. Odpoledne jsme došli do Kuželova, kde jsme se ubytovali v místní škole. Večer nás čekalo už jen uvařit večeři a jít nabírat síly na další den. V sobotu po snídani jsme šli na výlet po okolí opět obsazovat vesničky. Cílem dnešní cesty byl větrný mlýn a hledání proutků na mrskačky. Po návratu do školy jsme barvili vajíčka do Zeeskové soutěže. Největší obsazování nás čekalo v neděli. Dopoledne jsme se přemístili od vesničky Lipov, odkud jsme šli do Veselí nad Moravou, kde jsme se potkali s ostatními oddíly. Během neděle jsme zvládli 6 obsazení včetně Veselí. večer si pro nás připravila program rada, při němž jsme nejprve sbírali suroviny a následně z nich smažili lívance. Poslední den Jarního pochodu jsme uklidili budovu a vydali se na vlak, který nás odvezl zpět do Brna. 4. oddíl ušel 50km a obsadil (snad úspěšně) 12 vesnic a měs