Jarní pochod 2010

1. DEN
Na srazu, který byl v 10:00 na všem známém Hlavním nádraží začal Jarní pochod. Z nádraží jsme jeli vlakem do Podivína a z něj autobusem do Lednice.V Lednici však nebyla zima jako v ledničce – bylo tam hrozné vedro. Po projití parkem …

jsme došli k Minaretu – vysoké stavbě postavené v Maurském slohu se třemi vyhlídkovými patry. Z něj byl nádherný výhled. Pak jsme se vrátili k zámku. Cestou kolem krásných rybníků jsme viděli plno vodních ptáků – čápy, volavky, lysky a potápky. Od zámku jsme šli asi 13 km do Valtic. Cestou jsme viděli mnoho loveckých zámečků – Tři grácie, Nový dvůr a Rendezvous, který vypadal jako mohutná brána. Až jsme došli do Valtic a našli naši tělocvičnu, dali jsme si večeři, na kterou byly Hočiminy. Večer jsme hráli skvělé hry – městečko Palermo a Na rozesmívání.

2. DEN
Na snídani byly buchty a beránek. Hráli jsme lanové hry a potom jsme se sbalili a šli po vinařské stezce k obrovské stavbě jménem Kolonáda. Tam jsme hráli například Sado-maso. U železnice byl oběd a napsali jsme si výzkum z historie vinařství na Moravě. Měli jsme rozchod. Vrátili jsme se do tělocvičny a dopsali jsme si deníky a Klíště, Zdenda, Anežka a Betka dělali blbosti. Na večeři byl steak. Bohové si vyžádali Olympijské hry, ale bohům se to nelíbilo, a tak byl noční boj, který vyhráli samozřejmě mladší.

3: DEN
Když jsme se probudili, svítilo sluníčko. Převlékli jsme se a uklidili tělocvičnu. Potom byla snídaně. K snídani byl chleba s nutelou. Před snídaní jsme balili. Potom jsme šli do Sedlece a procházeli jsme Hlohovcem. Po cestě do Sedlece jsme měli oběd. K obědu bylo rizoto. Potom jsme šli do školy v Sedleci a tam jsme se vybalili. Potom jsme se šli rozloučit s Kocourem na vlak. Přijel Kuba. Johny vymyslel hru Asterix a Obelix. Jak jsme hru dohráli, hráli jsme Kubovu hru. Hry jsme hráli venku a večer. Vrátili jsme se do tělocvičny. Potom jsme šli spát.

4. DEN
Z tělocvičny, ve které jsme spali s 2. oddílem, jsme samozřejmě vyrazili jako první. Před školou jsme si zahráli různé hry. Pak jsme šli po modré značce do Mikulova. Cesta byla trochu náročná, protože jsme se museli dostat ze zahrady. V Mikulově na náměstí jsme se setkali s ostatními oddíly – 1.,2.,3. a 5. (6. oddíl zatím není ).Tak jsme se také rozdělili na 4 skupinky, ve kterých jsme hráli celovečerní hru o Rabi Löwovi a Golemovi. Byla to dobrá hra.

5. DEN
Protože bylo Velikonoční pondělí, tak se hned po budíčku mrskalo. Pak byla snídaně, na kterou byl sýr a po ní bylo hodnocení mrskaček a vajíček. Johny se svým Bobrem vyhrál 1. místo za nejhezčí vajíčko. Potom se mrskalo. Sbalili jsme si věci a šli jsme na nádraží, odkud jsme jeli vlakem do Brna.