Článek o výpravě 27.-29.11. 2009

1. den – Dnes byl sraz v 16:50 na Zvovařce. Potom jsme jeli autobusem do Koryčan, tam jsme šli do školy. Tam jsme se vybalili a měli kvíz na Amazonie. Pak byla večeře. Po večeři jsme skákali do žíněnek. Pak jsme šli spát

2. den – Ráno jsme vstali a šli jsm si vyčistit zuby. Pak jsme se zbalili na výlet. Pak jsme si dali snídani. Na snídani byli buchty. Pak jsme se oblíkli a vyrazili do amazonie. Cestou jsme se stavili podívat na koně.V e stájích nás provedl Honzíkův kamarád. Byli tam vraníci, světlí hnědáci, tmaví hnědáci, apaloosové a bělouši. Pak jsme šli asi 3km. Kolem ropovodu, tam jsme si zahráli první hru:liána. Pak jsme kousek dál zahráli další hry a uvařili oběd. Pak jsme se vydali ke koním se projet. Když jsme tam došli, tak jsme se vystřídali na 5 koních. Pak jsme šli do hospody a do obchodu. Pak jsme blbli ve škole. Pak byla večere a pak jsme šli spát.

3. den – Ráno jsme se zbalili a nasnídali. Pak jsme uklidili a dobalili. Potom jsme se vydali dělat výzkum zámku. Potom jsme šli asi 5km, tam jsme v lese uvařili oběd a najedli se. Potom jsme šli na vlak do brna.